مشاوره فروش 09133647034

بیست و چهار ساعته هفت روز هفته

مشاوره فروش ۰۹۱۳۳۶۴۷۰۳۴

فروش انواع آجر نمای ساختمانی به قیمت درب کارخانه با شرایط ویژه ارسال به سراسر ایران

مقالات

ایده های جذاب طراحی نمای داخلی با آجر نسوز

ایده های جذاب طراحی نمای داخلی با آجر نسوز

[rt_reading_time label="زمان مورد نیاز برای مطالعه" postfix="دقیقه" postfix_singular="دقیقه"]
طراحی نمای داخلی با آجر نسوز

ایده های جذاب و خلاقانه برای طراحی داخلی آجر نسوز

آجر نسوز یکی از پر استفاده ترین متریال های ساختمانی برای ایجاد و طراحی نمای داخلی و بیرونی ساختمان محسوب می گردد. طراحی نمای داخلی با آجر نسوز همواره جزو مهم ترین بخش های طراحی دکوراسیون جهت داشتن فضایی جذاب و دلنشین بوده است. فضای داخلی دارای قسمت های مختلفی است که با کمی خلاقیت می توان ایده هایی ناب و خاص را با استفاده از نمای نسوز ایجاد نمود. پس با آجر ایران همراه باشید تا در ادامه نگاهی کوتاه به جذاب ترین ایده های طراحی نمای داخلی با آجر نما نسوز بیندازیم.

طراحی نمای داخلی با آجر نسوز

قطعا یکی از مهمترین بخش‌های خانه برای طراحی دکوراسیون قسمت پذیرایی می باشد. همان طور که همه می دانید این بخش از خانه به دلیل اینکه فضایی برای داشتن دور همی های خانوادگی و فامیلی است از اهمیت زیادی در طراحی داخلی برخوردار است. به همین دلیل اکثر طراحان داخلی به کمک آجر نسوز نما در طرح و رنگ های مختلف فضایی پذیرایی را گرم و چشم نواز می کنند. پذیرایی بخشی است که اوقات و لحضات خوشی را در کنار هم سپری می کنید و داشتن فضایی روح بخش در کنار ایجاد جذابیت در کنار حس آرامش بسیار مهم خواهد بود.

 

 

انواع آجر نسوز به همراه قاب عکس و وسایل چوبی در طراحی داخلی

شما می توانید به کمک نمای نسوز و قرار دادن چندین قاب عکس زیبا به همراه ترکیب وسایل چوبی و عتیقه در کنار قفسه ها طرحی کلاسیک و مدرن ایجاد نمائید. شما با ترکیب وسایل چوبی در کنار آجر نسوز می توانید طرحی جذاب، شیک و امروزی را خلق نمائید.

 

ساخت قفسه روی نمای دیوار آجر نما نسوز

ساخت قفسه بر روی دیوارهای داخلی که با آجر نسوز تزئین شده است از طرح های جالب و ایده ای خلاقانه خواهد بود. فقط کافیست تا بر روی دیوار قفسه ای بسازید و کتاب ها و اوازم دکوری را روی آن قرار دهید تا نمایی چشم نواز را ایجاد کرده باشید.

 

 

استفاده از وسایل آنتیک در طراحی نمای آجر نسوز

برای داشتن و القای حس نوستالژیک از وسایل آنتیک و قدیمی در کنار آجر نسوز دیوار پذیرایی کمک بگیرید. این ایده هم حال و هوای پذیرایی خانه را برای مهمان ها متفاوت می کند و هم سبب زنده شدن برخی خاطرات خوب گذشته می گردد.

 

 

کاربرد آجر نما نسوز در طراحی داخلی شومینه

ساخت و طراحی شومینه با آجر نسوز سبب داشتن یک طرح مدرن برای شومینه در کنار مقاوم بودن آن خواهد بود. به دلیل اینکه شومینه در فصل سرما برای گرم کردن منزل استفاده می شود، بهترین گزینه استفاده از آجرهای نسوز در ساخت و طراحی آن است.

 

 

طراحی داخلی باربیکیو با آجرنسوز

طراحی نمای باربیکیو با آجر نسوز در باغ یا ویلا های شخصی حیاط، تراس یا پشت بام خانه های شما نمای خیره کننده را ایجاد می‌نماید باربیکیو حیاط یا باغ خود را با آجر نسوز طراحی کنید زیرا به دلیل مقاومت بالایی که در برابر حرارت دارد هرگز آسیب نمی بیند.

 

 

آجر نسوز در طراحی داخلی آشپزخانه و دیوارپوش بین کابینتی

نمای داخلی آشپزخانه و دیوار بین کابینتی با آجر نسوز باعث متمایز شدن نمای دیوار از سایر تجهیزات می گردد. درکنار مقاومت آجر نسوز بین کابینتی نقش کاور کردن هود و دیوارهای اطراف را دارد ایده برای نمای آشپزخانه دارای کابینت چوبی و یا ام دی اف می باشد لذا می توانید طراحی دیوار بین کابینتی با آجر نسوز را پیاده سازی کنید.

برای داشتن طراحی های جذاب و چشم نواز توصیه می کنیم از آجرهای نسوز در دکوراسیون ساختمان خود استفاده نمائید. آجر نسوز نقش مهمی در طراحی‌های داخلی ساختمان های مسکونی و تجاری ایجاد کرده است، برای طراحی دکوراسیون باید بهترین رنگ آجر نمای داخلی را انتخاب نمائید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *